gece modu

CoolQızz: Hoşgeldinlerle gülecek, güle gülelerle biteceksin....

CoolQızz isimli ziyaretçimizin, İntikam Sözleri bölümüne yaptığı yorum alttadır.

İntikam Sözleri

CoolQızz CoolQızz
Hoşgeldinlerle gülecek, güle gülelerle biteceksin.


CoolQızz adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen İntikam Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Özel Günler

Cuma Sözleri İftar Mesajları

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Acımasız Sözler Kendine çok fazla anlam yükleyen, arada bir reset atsın. Beyin önemli, yanar mazallah. Paylaş
Ünlü Sözler Hiçbir şeyden çekmedik, namuslu gibi görünen namussuzlardan çektiğimiz kadar. Kemal Sunal Paylaş
Koyan Sözler Ben hiç kimseyi öyle yarı yolda falan bırakamam. Canımı çok sıkarsa; aldığım yere iade ediveririm. Paylaş
İlginç Sözler Buraya birseyler yazacaktım ama masa bitti !!!! Paylaş
Rus Atasözleri Yumurta tavuğa birşey öğretemez. Paylaş
Kızılderili Atasözleri Sevgi ile yorulmadan ilerleriz. Sevgi ile, sadece onunla başkaları için fedakarlık yapabiliriz. Paylaş
Araba Sözleri Rampanin Ustasiyim gözlerinin hastasiyim. Paylaş
Facebook Sözleri Niçin hissetmediğiniz duyguları varmış gibi gösterip, insanlarla oynuyorsunuz? Hakaret etmeye bile değmezsiniz! Paylaş
Geyik Sözler Aniden karar alıp, sonra kararımı değiştiriyorum, sonra ikisini de yapmayıp başka bir şey yapıyorum. Çünkü İkizler burcu olmak bunu gerektirir. Paylaş
Öğrenci Sözleri Biraz şen Biraz Deliyim Hoş Görün Ben Liseliyim Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Biriyle sevgili olmaya ...
Biriyle sevgili olmaya gerek yok, konuşurken seni mutlu eden biri varsa yeter zaten. Paylaş
Helalini sokak araları...
Helalini sokak aralarında, caddelerde değil; duâ duâ ara. Harama düşmediğin için pişman olmayacaksın. Paylaş
Sen yağmur gibi yağma...
Sen yağmur gibi yağmadın ki! Ben toprak gibi kokayım. Paylaş
Bazı insanlar var ki, ...
Bazı insanlar var ki, yanında olması bile mutluluk veriyor sana. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Merdivenlerden düştü...
Merdivenlerden düştüğümü gören ve buna rağmen 'düştün mü?' diye soran arkadaşıma: Yok, düşmedim, benim iniş tarzım böyle. Paylaş
Lisede bi kız arkadaş...
Lisede bi kız arkadaşım göbeğine kedi patisi dövmesi yaptırmıştı, geçenlerde gördüm kilo alınca dövme ayı pençesine dönüşmüş. Paylaş
Babamla kavga edince o ...
Babamla kavga edince o sinirle 'cezalısın odana çık!' dedi. Ama bizim ev tek katlı. Fakirliğimiz yüzüne vurmaym üzülmesin diye çatıya çıktım. Bu gece kiremitlerin üzerinde yatıcam. Paylaş
Bizim zamanımzda elimi...
Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyomuşsnuz zatn 5 yaşnda da elletmeyiverin :D Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Yalnızlık Sözleri Kadir Gecesi Mesajları Değişik Sözler Deli Sözler Kandil Mesajları Dostluk Sözleri Baba Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız