gece modu

simge şen: + Kredi kartım çalındı. - Hemen polise haber ver ! + Hayır...

simge şen isimli ziyaretçimizin, Makara Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

Makara Sözler

simge şen simge şen
+ Kredi kartım çalındı.
- Hemen polise haber ver !
+ Hayır gerek yok.
- Neden abi yaa ?
+ Adam karımdan daha az harcıyo


simge şen adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Makara Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Özel Günler

İftar Mesajları

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kadınlar İçin Sözler Kadının sessizliği vedadır, erkek anlamaz. Paylaş
Etkileyici Sözler Benim üç düşüm var; biri özgürlük, biri aşk ve biri de sen. Aşk sende güzel, özgürlük memlekette, sen de bende. Paylaş
Koyan Laflar Her inSan huzur verir.. KimiLeri geLince kimileri giDince. Paylaş
Ağlatan Sözler En çabuk kuruyan şey, gözyaşıdır. Apollonius Paylaş
Kırgınlık Sözleri Kalbini kıran her neyse, bundan en fazla bir sene sonra sana hiç bir şey ifade etmeyecek. Paylaş
Övgü Sözleri Kapına geldim. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki ?kim o? de. Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim. Mevlana Paylaş
Doğru Sözler Aşk inanılmaz bir çok anıya kucak açar. Paylaş
Özlem Sözleri Hala numarasını ezbere bildiğim fakat kokusunu çoktan unuttuğum, karşıma çıksa sövmek istediğim ama rüyalarıma girecek kadar özlediğim biri var. Paylaş
Komik Sözler Türk kızı yağmur yağınca, kahvesini sıcak çikolatasını alıp kitap filan okumaz; balkona 300 km hızla koşup çamaşırları toplar. Paylaş
Felsefi Sözler Bir türlü gerçekten istediğimiz şekilde söyleyemediğimiz cümlelerimize tutsağız hepimiz. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Defter aynı olduğu s...
Defter aynı olduğu sürece yeni bir sayfa açmanın ne önemi var... ? Paylaş
Birinin gözlerine bakm...
Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın. Paylaş
Gülmek, beni sevmekten...
Gülmek, beni sevmekten sonra sana yakışan en güzel şey. Paylaş
Gönül aynası kişini...
Gönül aynası kişinin sözüdür, kalbinin güzelliği tatlı dilidir, ruhundaki sevgisi yüzünde nurdur, kişinin seveni sevgiyi bilendir. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Beni bırakıp arkadaş...
Beni bırakıp arkadaşlarınla takılmayı seçtiğinde, ağzını burnunu kırmak geçer içimden! Paylaş
Benim annem spagettiye ...
Benim annem spagettiye çubuk makarna diyor, pişirirken de yemesi kolay olsun diye ortadan kırıp pişiriyor. Benden sosyete olmamı beklemeyin. Paylaş
Adam ferrarisini sokağ...
Adam ferrarisini sokağa park etmiş lan. Benim öyle arabam olsa arabayı odama koyar, ben sokakta yaşarım. Paylaş
Annem beni evlendirme m...
Annem beni evlendirme maksadıyla arkadaşının kızını görmeye götürdü. Kız 'kahveyi nasıl içersin' dedi 'ağzımla' dedim. Annem 'evde görüşcez' diyo. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Değişik Sözler Ülkücü Sözleri Serseri Sözler Facebook Sözleri Atarlı Sözler Kapak Sözler Delikanlı Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız